Saltar para: Post [1], Pesquisa e Arquivos [2]

mundoEurovision

EUROVISIÓN, TAMÉN EN GALEGO! @mundoeurovision

mundoEurovision

EUROVISIÓN, TAMÉN EN GALEGO! @mundoeurovision

PORTUGAL NON PARTICIPARÁ EN EUROVISION 2016

A televisión pública de Portugal (RTP) anunciou esta tarde mediante un comunicado que o país NON estará presente na edición número 61 do Festival de Eurovision, a celebrar os días 10,12 e 14 de maio de 2016 en Estocolmo. A RTP engade que a necesidade de "crear novos contidos fai que o Festival de Eurovision non forme parte da programación da televisión portuguesa o vindeiro ano". Malia a triste e decepcionante noticia, o comunicado do ente público afirma "prometer a súa participación en 2017". Lea o comunicado deseguido:

 

 

RTP NÃO PARTICIPA NO FESTIVAL EUROVISÃO DA CANÇÃO 2016. REGRESSA EM 2017.

A RTP comunica que não irá participar na edição do próximo ano do Eurovision Song Contest que terá lugar em Estocolmo, na Suécia, nos dias 10,12 e 14 de maio. Depois duma longa e ponderada avaliação da nossa participação neste evento e, ao mesmo tempo, a necessidade de substituir e criar novos conteúdos, decidiu a direção de programas da RTP não considerar este ano o ESC na sua grelha de programação. Depois de algumas dezenas de anos a participar neste grande evento, vamos fazer uma pausa mas fica a promessa de um regresso na edição de 2017.

 

Mañán ao serán, disporán dun boletín informativo desta triste noticia, provocada polo pouco interese da RTP no evento musical máis grande do mundo.